[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

Jan Beran alnagon na isdata.cz
Úterý Únor 8 16:58:13 CET 2011

 Nene, omluva byla směrována k Davidovi, tebe jsem vůbec necitoval :-)

               Aln.

Odesílatel: square-bounces na square.cz [square-bounces na square.cz] za uživatele Jessica Jayne Maertin [yentajjm na gmail.com]
Odesláno: 8. února 2011 16:50
Komu: Konference o Square Dance
Předmět: Re: [Square]   Diamond circulate - zákeřný dotaz

Nevim, zda ten prvni odstavec je na mne, ale asi jsme si tim padem kvit, protoze tomu odstavce jsem nepochopila, nevadi, jsem cizinec a neumim cesky a square take jeste neumim :-) Je pravda, ze nekdy se mi zda,ze konecna pozice je dohodou, ze nekdy je to uplne presne jasne jak figura konci a nekdy je to takove "neciste". A predpokladam, ze je to tim, ze se na nizsich levelech jsou veci, ktere se delaji mene presne, ktere na vyssich levelech se upresni. V roundu je to vlastne take tak. Zacatecnik je rad, ze je rad a tolikrat, ze "slape zeli" a postupne zna vic a vic detailu, aby to bylo presnejsi. Jessica