[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

Jan Beran alnagon na isdata.cz
Středa Únor 9 11:29:07 CET 2011

OK, pořád si nerozumíme, asi to je moje chyba. Ceder's Chest nevlastním, někde u callerlabu hledat taky nebudu, zas bych našel něco špatného, co bys neuznal, ajko že to je to, o čem mluvíš.

Celou debatu jsem rozproudil kvůli tomu, že chci square tancovat dobře, ne že bych se chtěl hádat a hledat správná slovíčka, do čehož to, zdá sem mi, začíná přerůstat.

Jen ti ještě připomenu naší soukromou mailovou diskusi(za kterou ti děkuji) z loňského března, Je vpodstatě o tomtéž. Dal jsi mi "vypočítat nějaké příklady" a u jedné z mých odpovědí jsi napsal. 99% Áčkařů by to tak zatančilo, ale dobře to není. I v této diskusi padla slova "nejde o to, jak to má být, ale jak to tanečníci zatancujou". Z toho mi vyplývá, že prostě musí existovat pravidla, která platí na vyšších levelech a na levelech nižších se neaplikují, protože to je na tanečníky nižších levelů moc velká zátěž. "Same position rule" je asi pravidlo, které se táhne už od basicu, ale nějaci fantómové jsou až v C1, jestli se nepletu. Ale už s tím končím, zase jsem se rozkecal.

Nicméně ještě k jedné věci:

>2) Nebo na to koukam tak, ze po tom Circulate mi vzniknou regulerni
>triple diamonds (a oni vzniknou), jenze z nich nelze provest Chain Thru,
>protoze sice mam very centers, ale pak nemam nasledne centers.

Tady mne zaujala ta závorka. Opravdu vzniknou? Já do toho nevidím, proto se ptám asi blbě (opět mi chybí vhled Céčkaře), ale nevzniknou náhodou ty tripple diamonds až v okamžiku, kdy je taková formace k něčemu potřeba? Odmítám si(jakožto áčkař) připouštět, že kdykoliv jsem s někým v minivlně, jsem zároveň center v diamantu, byť si ten diamant v případě potřeby dokážu domyslet.

                           Díky za pozornost

                                                     Honza Beran - Alnagon