[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

David Tesar davidt na ucw.cz
Středa Únor 9 14:09:39 CET 2011

> Celou debatu jsem rozproudil kvůli tomu, že chci square tancovat dobře, ne že bych se chtěl hádat
> a hledat správná slovíčka, do čehož to, zdá sem mi, začíná přerůstat.

To je spravy postup. Problem je, ze dana kombinace se neda zatancovat
spravne, calleri by ji vubec nemeli vyslovit. Tudiz odpovednost je na nich.

> Nicméně ještě k jedné věci:

> Tady mne zaujala ta závorka. Opravdu vzniknou? Já do toho nevidím, proto se ptám asi blbě
(opět mi chybí vhled Céčkaře), ale nevzniknou náhodou ty tripple
diamonds až v okamžiku,
kdy je taková formace k něčemu potřeba? Odmítám si(jakožto áčkař)
připouštět, že kdykoliv
jsem s někým v minivlně, jsem zároveň center v diamantu, byť si ten
diamant v případě potřeby dokážu domyslet.

Nerozumim otazce. Jako jako ze "formace vznikne az kdyz je potreba"?

David