[Square] X. hornicky sachtak

Miloslav Malý mm na chello.cz
Úterý Leden 18 14:25:31 CET 2011

>    Dale nemohu nepodekovat vsem ucinkujicim, kteri nas prijeli bavit.
> Vytvorili vybornou atmosferu, dobre se na ne tancovalo.
>
> PD.

Ze je Sachtak uspesnou akci napovida ucast - na dnesni dobu je dost
vyjimecna.

Na Sachtaku me zaujaly dve veci:
1) Kdyz jsem si zatancoval na Stefana Forstera, pri tretim tipu jsem se
zacal lehce nudit. Na Slamaka, Vladu Andrise nebo Tomase Machalika se mi to
nestalo. Da se rici, ze nekteri nasi calleri jsou schopni v mezinarodni
konkurenci obstat velmi dobre, coz je pro nase tancovani pozitivni poznatek.

2) Mene pozitivni bylo, ze se nasi tanecnici dopousteji neceho, co neni
prilis zadouci - mam tim na mysli situaci, kdy je postavena ctverylka,
najednou se jeden par sebere a utece do nove se tvorici ctverylky, cimz
puvodni ctverylku zboura. Stalo se a ne jednou. Jednalo se o tanecniky na
programu Plus, tedy ne o zacatecniky. Duvod k zamysleni a ze strany calleru
k nejake te osvete.