[Square] X. hornicky sachtak

Úterý Leden 18 14:34:42 CET 2011

K prvnimu bodu si myslim, ze Stefan Forster se asi soustredi na nenarocnou
zabavu, na to byt vtipny souman a na hezke pisnicky, to je asi to, co se od
nej ocekava v jinych zemich (na priklad muj tanecnik z Vidne rikal, ze
rozdil mezi square v Cesku a v Rakousku je, ze u nas je o mnohem rychlejsi
tempo). Mozna by si Stefan nechal rict, aby pritvrdil...na druhe strane, si
to musel sam vsimnout, na co jsou nasi tanecnici zvykli.

K druhemu bodu chci pridat to, ze jsem pozorovala spis nekdy takovou
mlhavost a nejasnost pri tvoreni ctyrylky. Ze ti lide vylozene neutikali,
nybrz nebylo znat, kde kdo stoji a kdo patri k jake ctverylce pri tvoreni
square-u, proste takovy zmatek...Jessica