[Square] X. hornicky sachtak .. jakoby O.T.

Středa Leden 19 09:28:58 CET 2011

K poznamce od Jendy chci pridat, ze kdyz choreografie/callerovani neni
narocne, clovek se muze soustredit na spolecensky prvek, na koketovani, na
ruzne "blbosti" a ozdubky, na hudbu, muze si zazpivat. Nuda muze byt pouze
kdyz jsou nudne nejen ty figury, ale i ti lide, kdyz jsou takove, kteri umi
jen figury, ale neumi se u tance bavit a komunikovat s ostatnimi. Ale
takovych je u nas na stesti minimum :-) Jessica