[Square] X. hornicky sachtak .. jakoby O.T.

jenda na kalenda.cz jenda na kalenda.cz
Úterý Leden 18 18:03:10 CET 2011

Taky si dovolim Milu okomentovat.

     Na square se obvykle nenudim. A to na Stefana, Slamaka, Vladu, Douga ani na callery jine.  Ve ctverylkach je toho vzdy dost zajimaveho.

V EB ctverylce se nenudim, ve vyssich se nestacim divit.

      To Te ale, Milo, jiste neprekvapuje, ze?         ml.j., o.k.

  ----- Original Message -----
  From: Jessica Jayne Maertin
  To: Konference o Square Dance
  Sent: Tuesday, January 18, 2011 2:34 PM
  Subject: Re: [Square] X. hornicky sachtak

  K prvnimu bodu si myslim, ze Stefan Forster se asi soustredi na nenarocnou zabavu, na to byt vtipny souman a na hezke pisnicky, to je asi to, co se od nej ocekava v jinych zemich (na priklad muj tanecnik z Vidne rikal, ze rozdil mezi square v Cesku a v Rakousku je, ze u nas je o mnohem rychlejsi tempo). Mozna by si Stefan nechal rict, aby pritvrdil...na druhe strane, si to musel sam vsimnout, na co jsou nasi tanecnici zvykli.

  K druhemu bodu chci pridat to, ze jsem pozorovala spis nekdy takovou mlhavost a nejasnost pri tvoreni ctyrylky. Ze ti lide vylozene neutikali, nybrz nebylo znat, kde kdo stoji a kdo patri k jake ctverylce pri tvoreni square-u, proste takovy zmatek...Jessica

  2011/1/18 Miloslav Malý <mm at chello.cz>

    >    Dale nemohu nepodekovat vsem ucinkujicim, kteri nas prijeli bavit.
    > Vytvorili vybornou atmosferu, dobre se na ne tancovalo.
    >
    > PD.

    Ze je Sachtak uspesnou akci napovida ucast - na dnesni dobu je dost
    vyjimecna.

    Na Sachtaku me zaujaly dve veci:
    1) Kdyz jsem si zatancoval na Stefana Forstera, pri tretim tipu jsem se
    zacal lehce nudit. Na Slamaka, Vladu Andrise nebo Tomase Machalika se mi to
    nestalo. Da se rici, ze nekteri nasi calleri jsou schopni v mezinarodni
    konkurenci obstat velmi dobre, coz je pro nase tancovani pozitivni poznatek.

    2) Mene pozitivni bylo, ze se nasi tanecnici dopousteji neceho, co neni
    prilis zadouci - mam tim na mysli situaci, kdy je postavena ctverylka,
    najednou se jeden par sebere a utece do nove se tvorici ctverylky, cimz
    puvodni ctverylku zboura. Stalo se a ne jednou. Jednalo se o tanecniky na
    programu Plus, tedy ne o zacatecniky. Duvod k zamysleni a ze strany calleru
    k nejake te osvete.

    Miloslav Maly

  __________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 5796 (20110118) __________

  http://www.eset.cz