[Square] [Akce] Kurz Line Dance v Praze

Renáta Tenglerová tenglerova.r na seznam.cz
Čtvrtek Leden 20 19:53:11 CET 2011

Hm, to je fakt výborná reakce:)

Organizovat (cokoliv), může někdo, kdo to cokoliv, aspoň nepatrně ovládá. Jelikož na ten line dance koukám, jako chleba z tašky, tak zkrátka nejsem ten pravý člověk, na organizování podobného druhu. Jediné, co mohu udělat, zeptat se někoho, kdo podobné věci pořádá (vyučuje ....nebo jak to správně nazvat) někde jinde (a protože pokud vím, mnou oslovený člověk jezdí, nebo alespoň ještě nedávno jezdil, po všech čertech, do SRN a podobně, takže co je to pro něho opačný kout republiky, naše země je malá, pomalu jí přeplivneš).

Navíc tady nejde příliš o nějaké organizování nebo neorganizování z mé strany. Nevím, jestli jsi se někdy účastnil něčeho pod hlavičkou centra tance. To je takový moloch po celé republice (nebo alespoň v některých větších městech, určitě Brno, Praha, Plzeň, ale asi ještě i jinde) a tam se můžeš za nepatrný peníz, pár desítek stokorun, přihlásit na nějaký kurz, třeba břišních tanců, flirt dance...atd., atd. Nic neorganizuješ, pouze se vezeš. Od organizace jsou zde jiní. Asi by s kýmkoliv vyhupkali, kdyby se jim do toho chtěl montovat, ale to nevím, nezkoušela jsem to.

Medvěd je na jiné straně barikády, line dance v centru tance vyučuje. V Brně a Praze (alespoň jsem to tak před časem vyčetla z internetových stránek). To už má do Plzně co bys kamenem dohodil a zbytek došel:), takže jsem se ho nenápadně chtěla zeptat, zda neplánuje rozšířit trošičku pole působnosti. Třeba o to v centu tance v Plzni nestojí, třeba o to nestojí Medvěd nebo ho jen nikdy nenapadlo to tam nenápadně nadhodit. Na vše je možné se dívat z mnoha úhlů. Mně nedošlo, že nepíšu jen Medvědovi, ale všem, kdo na tyto stránky chodí. To, že ses tak hezky chytil a odepsal mně, je od Tebe moc hezké, i když dle mého pohledu poněkud irelevantní.

Aby ses netočil na něčem, co jsem neřekla, nebo právě proto, že jsem to neřekla, tak ještě takový dodatek - nejsem návštěvnice žádného kurzu centra tance (proto tam ani teoreticky, natož prakticky, nemohu nic organizovat), pravidelně mně zasílají své nabídky, proto mám o jejich aktivitách zde i v jiných městech, jakési povědomí. Jsem bohužel časově víc zaneprázdněná než je mně milé, zdaleka nestíhám vše, co bych chtěla, ale na ten line dance bych se pokusila, pokud by byl v místě mého bydliště, alespoň na čas přehodnotit své priority:). Cokoliv organizovat, předpokládá, mít na to jednak ten čas, o kterém jsem se zmiňovala, a druhak špetku talentu - organizačního i nějakého dalšího - nemám ani jedno. Jak mně říkala už v dětství moje maminka - "když něco neumíš, tak se do toho nemontuj" (no, ona to říkala poněkud jadrněji, ale netřeba vyjadřovat to zde tak natvrdo).  Měj se hezky a pokud jsem se Tě nějak dotkla svým přáním proniknout do dalšího, mně dosud neznámého, stylu tance, tak se Tě z celého srdce upřímně omlouvám. Rozhodně to nebylo nic proti Tobě, Medvědovi ani nikomu jinému.

Renča