[Square] [Akce] Kurz Line Dance v Praze

Miloslav Malý mm na chello.cz
Čtvrtek Leden 20 20:43:29 CET 2011

Ahoj Renato.

K organizaci akce je zapotrebi sehnat prostory (muze kdokoliv), sehnat
lektory (tady se uz projevuje nutnost letme znalosti veci - vedet, kdo
konkretne to uci) a nalakat tanecniky (zde uz je zapotrebi jakasi znalost
prostredi). Jinymi slovy - kterykoliv tanecnik SD, RD, LD venujici se
nekteremu zminenemu tanecnimu stylu alespon nejakou, neprilis dlouhou dobu,
muze zorganizovat tanecni akci z kterychkoliv zminenych tanecnich stylu.
Tedy tanecnik SD muze klidne usporadat akci RD nebo LD, ci dalsich
pribuznych stylu - napr. country, clogging. Nic z toho neni zapotrebi delat
pres nejake Centrum tance, vse lze udelat ve vlastni rezii. Pokud se nebudes
snazit udelat velkou akci, organizacne by to nebyl skoro zadny problem a ani
casove by to nebylo prilis narocne.

Miloslav Maly