[Square] [Sq.uare] [Akce] Kurz Line Dance v Praze

Renáta Tenglerová tenglerova.r na seznam.cz
Pátek Leden 21 00:18:01 CET 2011

Péťo,

kdybych nevěděla, že to myslíš úplně vážně, tak bych Tě vytkla, že si ze mě téměř o půlnoci děláš docela obyčejně...víš co:).

Tak znovu.

David Dvořák "Medvěd" abych tak řekla, lákal na line dance do centra tance a nabízel se jako učitel.

"Na učení si můžeš domluvit třeba Medvěda......."
to je právě to, o co jsem se neobratně pokoušela.

"Pokud navrhneš v centru tance, že by mohli uspořádat kursy Line a vysvětlíš jim..."
Toto centrum organizuje výuku line dance, ovšem ne v Plzni. Jestli zde v Plzni má (v centru) někdo povědomí o tom, co je line dance, to netuším, ale mohou si to přečíst na svých webových stránkách:).

Jasně, můžu se zeptat Benitta, jestli nebude učit line dance, ale bude to výkřik do tmy. Benitto nic takového tady nenabízel. Ani za sebe ani za V-klub. Medvěd nabízel, že můžeme docházet na jeho hodiny v Praze v centrumu tance. Já netvrdím, že je nutné se to učit zrovna pod touto hlavičkou organizátora, ale tak ta konkrétní nabídka prostě byla postavená.

"Ono většinou stačí jemně pošťouchnout....."
To právě bylo mým cílem. Jenže ten, komu to "pošťouchnutí" bylo určené, zůstal v klidu a místo něho jsi - pro mě naprosto nepochopitelně - vyletěl jako čertík Ty:).

Ano, mezi Prahou a Plzní je stejná vzdálenost jako mezi Plzní a Prahou. Mezi Medvědem a mnou je ostrý a markantní rozdíl. Medvěd má auto, já jsem socka, tak jsem bez auta. Vím, že jsem nad tím jeden čas špekulovala, jezdit do Prahy na tanečky, ale nakonec to ztroskotalo nad tím, že nejen, že bych se nedostala do části města, kde bydlím (teď už asi 2x za noc jede nějaký noční spoj, pokrok prostě nezastavíš, ale před těmi dvěma lety nejezdil), ale dokonce bych se nedostala z Prahy do Plzně (a to se nezměnilo). Kromě toho, že nemám auto, jsem šeroslepá, skončila bych za tmy v první škarpě.

Mě jsi nenaštval. Tedy, možná trochu jo. Proto, že důkladně nečteš, co je napsáno, ale něco vyrveš z kontextu a otočíš to úplně naruby. Myslím, že Medvěd se výborně baví, určitě nečekal, že zapříčiní svou naprosto nevinnou, seriózní nabídkou, diskuzi na půl večera:).

Jistě už sladce spíš - tak dobrou noc:)

Renča.