[Square] [Akce] Kurz Line Dance v Praze

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Čtvrtek Leden 20 21:11:06 CET 2011

Renáta Tenglerová wrote:

>Hm, to je fakt výborná reakce:)
>
>Organizovat (cokoliv), může někdo, kdo to cokoliv, aspoň nepatrně ovládá.

   Naprosto nesouhlasim. Organizovat cokoli muzu treba tak, ze si zjistim, ze o neco mam zajem (idealne nejen ja), domluvim instruktora a prostory a ORGANIZUJU. To neznamena, ze to budu ucit. Klidne SE tam budu ucit. Na uceni si muzes domluvit treba Medveda nebo jakehokoli jineho ucitele. Takto jsem si kdysi zorganizoval callersky seminar.
   Naprosto netvrdim, ze je nutne ucit v centru tance nebo necem podobnem. V Plzni urcite mate spoustu jinych mist - treba misto, kde tancuje V-klub? I kdyz, pokud navrhnes v centru tance, ze by mohli usporadat kursy Line a vysvetlis jim, co to je, mozna budou mit sami zajem a kurs zorganizuji.

   Moje poznamka te nemela nastvat, a pokud se ji to povedlo, pak neumyslne. Organizacni talent vlastne ani nepotrebujes - urcite nebudes jedina, kdo o takovyto tanec bude mit zajem, a ono vetsinou staci jemne postouchnout, a ta parta, ktera do toho pujde, uz se da dokupy.

   Nicmene, abych si taky trochu rejpnul - spravne jsi napsala, ze s Prahy je to do Plzne co by kamenem dohodil a zbytek dosel pesky. Ale ono to znamena, ze i z Plzne do Prahy je to stejne daleko. Pokud zjistis, ze v Plzni o Line zajem neni, pak ti nezbude nic jineho nez se zvednout a na ten seminar do Prahy zajet.
   Kdyz jsem se chtel naucit svuj aktualne nejvyssi squareovy level, mohl jsem se ucit bud z papiru (necht me linari opravi, pokud se mylim - ale i to by jit mohlo) nebo vyjet na nalejvarnu. Ne sto kilometru, ale vzdusnou carou skoro tisic - ve Svedsku. Nebo si zorganizovat vlastni nalejvarnu.
   A nebo pochopitelne premyslet, jestli mi nekdo zorganizuje nalejvarnu nekde bliz. Ale to bych cekal vic nez dva roky.

   Abychom si rozumeli - moc ti preju, aby se ti podarilo nejaky hezky kurz absolvovat a ten Line se naucit. Jenom jsem se pokusil ti dat najevo, ze pro to muzes udelat i neco vic nez jen cekat, az se ti nejaky naserviruje.