[Square] [Sq.uare] [Akce] Kurz Line Dance v Praze

Renáta Tenglerová tenglerova.r na seznam.cz
Sobota Leden 22 18:58:26 CET 2011

Ahoj Jessico,

česky umíš skvěle:). Myslíš, že koušu? Chápu, že Tě to tak může pčipadat. Mně se zase zdálo, že agresi používá Petr. Z té obrazovky se to špatně rozlišuje, jak co kdo myslel. Slibuju Tě, že se polepším.