[Square] [Sq.uare] [Akce] Kurz Line Dance v Praze

Neděle Leden 23 16:13:57 CET 2011

Mila Renato, dekuji za pochvalu. Nevim, zda jako ja ho znas osobne. Jak ho
znam, neni to ani agresivni, ani zlomyslny clovek. Ale stale se usmivam
tomu, jak jsi psala, ze "vyletel jako cert" Kdyz na tato Tva
slova vzpominam, predstavuji ho v oblecku jako certa na Mikulasi Jessica