[Square] [Sq.uare] [Akce] Kurz Line Dance v Praze

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pondělí Leden 24 09:46:59 CET 2011

Renáta Tenglerová wrote:

>No, nechci Péťovi sahat do svědomí, jak co myslel, to bychom se mohli dohadovat věčně....:).

Na otazku, jak jsem myslel to, co jsem napsal, existuje jednoducha odpoved. Jako upozorneni na to, ze (jak moudre poznamenal Mark Twain) hleda-li clovek pomocnou ruku, ma se dobre podivat na konec sveho ramene.
Pokousel jsem se te povzbudit k tomu, abys, pokud po kursu ci nalejvarne Line opravdu touzis, zkusila byt tim prvotnim hybatelem, ktery k tomu zvedne ostatni. Ocekavat, ze "nekdo" se placne do cela a zorganizuje akci, kterou bych rad, je ponekud blahove...
Na teto konferenci je mnoho lidi, kteri maji zkusenosti s organizaci akci. Jiste pokud nekoho oslovis s prosbou o radu, nikdo te neodmitneme.