[Square] [Sq.uare] [Akce] Kurz Line Dance v Praze

Jan Beran alnagon na isdata.cz
Pondělí Leden 24 10:01:57 CET 2011

 Ahoj lidi,

 to je úžasné, jak pořád mluvíte o vozech a kozách, už to ale přestává být vtipné, dovolte mi rozklíčovat základní nedorozumění:

 Medvěd pod jakousi organizací, která si říká centrum tance vyučuje v Praze Line Dance. Prvotní chyba možná je, že o tom píše v "rubrice" akce, přičemž se nejedná o akci, ale o kurs.

 Renáta si povzdechla, že nějaký podobný kurs, není i v centru tance v Plzni. Druhotní chyba asi bude v tom, že to napsala do konference, ve které se nevyskytuje ani Medvěd a nejspíš ani nikdo ze zmiňovaného centra tance.

 Petr Dušek ji začal přesvědčovat, že může místo fňukání zorganizovat nalejvárnu. A tady je třetí chyba, o žádné nalejvárně původně nebyla řeč.

 No a další se připojili s dalšími "off topicy", to už nebudu rozvádět.

       Ale jestli vás to baví, klidně si povídejte dál

                                       Honza Beran

Odesílatel: square-bounces na square.cz [square-bounces na square.cz] za uživatele Petr Dusek [petr na dostavnik.com]
Odesláno: 24. ledna 2011 9:46
Komu: Konference o Square Dance
Předmět: Re: [Square] [Sq.uare] [Akce] Kurz Line Dance v Praze

Renáta Tenglerová wrote:

>No, nechci Péťovi sahat do svědomí, jak co myslel, to bychom se mohli dohadovat věčně....:).

Na otazku, jak jsem myslel to, co jsem napsal, existuje jednoducha odpoved. Jako upozorneni na to, ze (jak moudre poznamenal Mark Twain) hleda-li clovek pomocnou ruku, ma se dobre podivat na konec sveho ramene.
Pokousel jsem se te povzbudit k tomu, abys, pokud po kursu ci nalejvarne Line opravdu touzis, zkusila byt tim prvotnim hybatelem, ktery k tomu zvedne ostatni. Ocekavat, ze "nekdo" se placne do cela a zorganizuje akci, kterou bych rad, je ponekud blahove...
Na teto konferenci je mnoho lidi, kteri maji zkusenosti s organizaci akci. Jiste pokud nekoho oslovis s prosbou o radu, nikdo te neodmitneme.