[Square] Dancing of the Rose a Ferris Wheel

Čtvrtek Červen 16 08:00:50 CEST 2011

Ahoj, tento argument jsem s nimi tentokrat vubec neuvedla, protoze jsme to
uz probrali v minulosti a oni (moji kamaradi z Vidne) rikali, ze navrhli
zmenu terminu, aby akce zacala uz v patek a tak byla atraktivnejsi pro
cechy, ale ostatni videnaci meli nazor, ze by cesi stejne neprijeli. Obavam
se, ze i kdyz ten chybejici patek je hodne odradejici, ze pridat patek by
nemuselo znamenat velky priliv cechu. Jessica