[Square] Dancing of the Rose a Ferris Wheel

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Čtvrtek Červen 16 08:43:55 CEST 2011

Jessica Jayne Maertin wrote:

>Ahoj, tento argument jsem s nimi tentokrat vubec neuvedla, protoze jsme to
>uz probrali v minulosti a oni (moji kamaradi z Vidne) rikali, ze navrhli
>zmenu terminu, aby akce zacala uz v patek a tak byla atraktivnejsi pro
>cechy, ale ostatni videnaci meli nazor, ze by cesi stejne neprijeli. Obavam
>se, ze i kdyz ten chybejici patek je hodne odradejici, ze pridat patek by
>nemuselo znamenat velky priliv cechu. Jessica

   Sam za sebe: letos bych neprijel tak jako tak (prace nad hlavu). A jindy? Podivam-li se na program te akce, pripada mi  tanecne ne prilis zajimavy: zacatek v sobotu odpoledne znamena, ze v sobotu je pul dne zabiteho. V nedeli dopoledne je vylet po Vidni, coz znamena, ze i zde je pul dne pryc. A v pondeli je pondeli, takze zase nic.
   Pro me (a to to mam z Brna kousek) je to hodne penez za malo muziky. Cena za jeden den je vlastne cenou za pul dne (viz vyse). Mozna ze kdyby se v tu sobotu tancovalo uz od rana (aspon v omezenem rezimu), bylo by to jine. A nebo v nedeli, ale to by bylo zajimave akorat tak pro Brno - a v Brne aktivnich tanecniku jezdicich na akce je minimum...

   Mohlo by pomoct, kdyby se lidi vyjadrili, za jakych okolnosti by tam jeli?