[Square] Pocitani: Re: Dancing of the Rose a Ferris Wheel

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Čtvrtek Červen 16 15:23:14 CEST 2011

Scobak wrote
> Prestoze i bez toho pondeli (za predpokladu, ze v nedeli vecer po
> skonceni programu se zbalim a pojedu domu) to je zajimava akce.

   Ty se zbalis v nedeli po skonceni programu. Me bude mrzet, ze prijdu o afterparty, ale udelam to podobne - po skonceni programu se sbalim a vypadnu. Clovek, ktereho po mych 150 km do Brna ceka dalsich 200 do Prahy, pripadne jeste dasich 100 do Plzne, musi uvazovat jinak, a utect v pulce vecerniho tancovani. Jirko, to, ze ty to mas do Vidne 60 kilometru i s bloudenim, neznamena, ze ostatni jsou na tom stejne.

>2) Rikame patek, patek. V patek lide prijizdeji. Hodne z nich dojede,
> zaregistruje se, vybali se, oblekne, koukne na bufet, zajde do haly
> a zatancuje si par tipu. Malokdo bude cisteho casu tancovat dele,
> nez dve hodiny. Presto kvuli tem par hodinam patkem argumentujeme.

   Ano. Protoze to znamena, ze tu "vstupni proceduru" mam za sebou v patek a ne az v sobotu odpoledne.

> To, ze Viden zacina v sobotu odpoledne, ma jedno pozitivum. V patek
> prijdu z prace, mam volny vecer, odrelaxuju, na dalsi den se vyspim.
> Neni uplne od veci dorazit na akci odpocinuty. Mam pak vetsi chut
> tancovat (od 14:00 do 22:00 a ve dvou halach).

   To ti zavidim, ja vetsinou byvam unaveny po ceste, ne podle kalendare. A taky malokdy tancuju od 14 do 22 hodin ve dvou halach. Vetsinou i po takovemto tancovani v jedne hale toho mam docela dost :-)

> Je to jina filozofie, nez bezne razime, ale nezatracujme ji za to. Myslim
> neni nejdulezitejsi, jak dlouho cela akce trva, ale jak dlouho (a
> samozrejme jak dobre) si na ni cisteho casu ten ktery clovek zatancuje.

   V tom mas pravdu. A prave v pomeru cena/vykon pro me FWP bohuzel pokulhava.

>3) Prohlidka mesta v nedeli dopoledne kontra ztraceny cas. Tim budou
> argumentovat lide, co se poradne nepodivali na flyer.

   Nepopiram; letos jsem se na flyer podival pouze na termin - a tim bylo rozhodnuto. Jak Sona tak ja jsme na ten vikend meli zatracene akutni jinou praci. Na zbytek jsem jenom tak v rychlosti nakoukl, a videl schema, ktere si pamatuju ze sve davne navstevy na teto akci.

>Pristi rok Viden 26. a 27. kvetna. Calleruje Johnny Preston, Joe Kromer, Heinz Klingen a ja.

   Sam za sebe rikam, ze nevim. Moje soucasna prace mi sice dava spoustu volneho casu, ale bohuzel se nepta, jestli je pracovni den, vikend nebo statni svatek. Jel bych tam rad, uz jenom jako vraceni navstevy videnskych tanecniku na dostavnickych nalejvarnach, ale zamestnavatel ma prednost - a i kdyz mi vychazi hodne vstric, volnych vikendu si narokovat o moc vic nemuzu...