[Square] Dancing of the Rose a Ferris Wheel

Tomas Machalik doug na square.cz
Pondělí Červen 20 13:43:57 CEST 2011

> Videnaci jsou zklamani a prekvapeni ceskou ucast na jejich akci. Pry
> jeste nekdo mohl po akci s Broncem ve Vidni pokracovat...

Ahoj,

doufam, ze nebudu opakovat mnoho z toho, co jiz bylo napsano drive. Myslim
si, ze situace s Ferris Wheel Party je stejna jako u vsech ostatnich akci:
prijedou na ni ti, pro ktere je dostatecne atraktivni. Pokud cesti
tanecnici zvazili pro a proti a rozhodli se neprijet tam, chapu to tak, ze
pro ne akce jako takova nebyla dostatecne atraktivni, tedy ze jeji prinosy
(napriklad spickovy Thorsten Geppert jako hlavni host) jsou nizsi nez
negativa (Viden je daleko, i dalnicni znamka neco stoji, jet jen na nedeli
se nevyplati a podobne).

V teto situaci lze narikat nad tim, ze nam lide neprijeli, nebo se snazit
udelat neco pro to, aby prijeli (coz v praxi znamena identifikovat
negativa a pozitiva z pohledu cilove skupiny tanecniku a snazit se je lepe
vybalancovat - nabidnout treba atraktivnejsi program, financni zvyhodneni
tanecniku z "dostatecne" velke dalky ci, placnu, soukromou veceri s
hlavnim callerem), nebo rezignovat a orientovat se na jinou cilovou
skupinu (spousta ceskych klubu by take mohla narikat, ze k nim tanecnici z
Rakouska nejezdi, ale nedelaji to, protoze vedi, ze se pozitiva a negativa
na jedne i druhe strane jen tezko podari uvest do souladu).

Mimochodem, i ja bych se mohl rozcilovat, ze v nedeli odpoledne neprijel
na tancovani na Balatonu (zverejnene jeste drive, nez byl na Internetu
zverejnen termin FWP, pokud vim) nikdo z Rakouska ani Slovenska, byt to
meli "docela blizko a rozhodne ze vsech nejblize". Bylo by to ale k necemu
mne nebo nekomu jinemu? Nikoli - i ja si uvedomuji, ze pomer cena/vykon je
u takove akce velmi nepriznivy.

Stejne tak by ovsem mohli narikat organizatori spickove obsazenych akci v
zahranici (Nemecko, Dansko, Svedsko), kteri zvou treba americke callery a
cuery, a z Cech a Slovenska jim neprijede nikdo, i kdyz to je jen nekolik
set kilometru. Pokud ale vezmeme v uvahu, ze treba na iPAC, ktery se kona
opravdu daleko, jezdi nekolik desitek tanecniku od nas, znamena to, ze
akci zajimavou pro zahranicni i nase tanecniky usporadat lze. Je jen treba
zvazit cile, priority a moznosti.

 					Tomas "Doug" Machalik