[Square] Jak zlepsit Ferris Wheel Party -reakce Videnaku, nahravky

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Čtvrtek Červen 16 16:55:16 CEST 2011

Milan, dik za nazor. Fakt by ma zaujimalo, ci si to myslia viaceri.
Uz som nad tym rozmyslala, ze ked nenastavime realnu cenu a dotujeme akciu,
tak sa defacto stava, ked to prezeniem,  ze slovensky student priplaca na
zabavu napr. rakuskemu podstatne solventnejsiemu tanecnikovi. ;-)
Mas pravdu aj s clenskymi prispevkami. Jedna hodina zumby stoji cca 5 eur  -
a ked si ju zaplatis, tak na nu aj ides. Nam to vychadza na hodinu necelych
30 centov. A co je lacne, to si clovek vlastne ani moc nevazi.
Iveta

2. Vždycky mi připadalo, že squarové akce jsou levné, až moc - od klubových