[Square] Jak zlepsit Ferris Wheel Party -reakce Videnaku, nahravky

Milan Rydvan milan na rydvan.cz
Čtvrtek Červen 16 17:00:33 CEST 2011

> Milan, dik za nazor. Fakt by ma zaujimalo, ci si to myslia viaceri.

Mně taky. :-)

> Uz som nad tym rozmyslala, ze ked nenastavime realnu cenu a dotujeme
> akciu, tak sa defacto stava, ked to prezeniem,  ze slovensky student
> priplaca na zabavu napr. rakuskemu podstatne solventnejsiemu
> tanecnikovi. ;-)

V zásadě ano.

> Mas pravdu aj s clenskymi prispevkami. Jedna hodina zumby stoji cca 5
> eur  - a ked si ju zaplatis, tak na nu aj ides. Nam to vychadza na
> hodinu necelych 30 centov. A co je lacne, to si clovek vlastne ani moc
> nevazi.

Přesně tak.

Aby nebyla mýlka, nemyslím si, že by se ze squarových akcí měly stát
výdělečné podniky (a ani si nemyslím, že by to šlo). Jen mi přijde, že
by na ně organizátoři neměli doplácet.

M.