[Square] Jak zlepsit Ferris Wheel Party -reakce Videnaku, nahravky

b.s\volny.cz b.s na volny.cz
Pátek Červen 17 12:23:02 CEST 2011

Ahojky všem.

Za mne souhrnně:

a) S Petrem Duškem a mnoha dalšími jsme na tom z důvodu zaměstnání tak, že
ne každý víkend máme volný. Také nerozlišuji pracovní den, sobotu, neděli,
svátky, den, noc. Chci-li někam jet, buď si požádám o dovolenou nebo ve
vhodnou dobu požádám o volno na tyto dny. Může se stát, že volno nepůjde,
může se stát, že mi bude den před akcí zrušeno. Tudíž u mne ani moc nejdou
předregistrace a tudíž se spíš nepředregistrovávám.
Nelze to řešit, to je prostě stav. Zatím mne živí a na body vede práce, až
povedou akce, tak to změním.

b) Letos i nějaké akce byly. Mám-li si vybrat mezi PACkami a pár dalšími PRO
MNE osvědčenými akcemi (i typu round a line) a FWP - jak to asi dopadne?
Z více důvodů, namátkou:
- Čas
- Finance - pořád ještě žiju za CZK, ne za EUR a jsem pouhý zaměstnanec a ne
vyvolený
- Nejedu lítat po městě, nemusím mít na spaní postel a duchnu.
- Jedu se zničit tancováním, protože tím se dobiju. Ani afterparty mne moc
neberou.
- Příslušná banda lidí - kolik jich na FWP jelo... :-)
Poznamenám, že u mne není důvodem jazyková bariéra, neboť jsem naprosto
nekomunikativní :-)))

c) Jak jsem pochopil, pořadatelé FWP byli zaskočeni spíše tím, že akci dost
propagovali a nepřijel z požadované skupiny nikdo; finance přežijou.
"Bronc" za tohle nejspíš ale nemůže.
Možná mohli použít nějakou formu elektronického hlasování (na webu sdílená
tabulka). Tohle na C1 podle mne nedávno slavilo úspěch, autorům děkuji.
Věřím, že tanečníci, i když tam nepojedou, by si dali tu práci jim to tam
vyznačit. A jeikož jsme komunita celkem ustálené sestavy, tak předvyplnit
jména by možná nebyl problém.
A asi by se pořadatelé dozvěděli hned, že s námi moc počítat nemůžou.
Možná to v registraci měli (nelezl jsem tam), stejně jako to mají PACky. Ale
v tom případě to chtělo na tento detail upozornit a extra požádat, aby i
"odmítači" vyplnili "nejedu". Jirko?

Na "Bronce" jsem jet chtěl, zdraví mění (Karle, pardon).
Na FWP bych nejel, v tom jsem měl jasno. I když to navazovalo (Jirko,
pardon).

Noticka:
Že je FWP úspěšná akce... věřím tomu. Ale proč Češi skoro hromadně jedou na
IPAC, který je dál? Že by opravdu čas, peníze, rodiny, práce - neboli v
delším časovém horizontu souběh akcí a ta jedna programem , potažmo poměrem
cena/výkon neobstojí?

Bohouš, České Budějovice