[Square] Jak zlepsit Ferris Wheel Party -reakce Videnaku, nahravky

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pátek Červen 17 13:51:05 CEST 2011

> Možná mohli použít nějakou formu elektronického hlasování (na webu
> sdílená tabulka). Tohle na C1 podle mne nedávno slavilo úspěch, autorům
> děkuji.

To je trosku jine. Tam rozhoduje termin, na ktery se sejde aspon
ctverylka...

> Věřím, že tanečníci, i když tam nepojedou, by si dali tu práci jim to
> tam vyznačit.
v 95 procentech pochybuji. Nejedu, nezajima me to, proc bych to nekam psal ?

  Ale proč Češi skoro hromadně jedou
> na IPAC, který je dál? Že by opravdu čas, peníze, rodiny, práce - neboli
> v delším časovém horizontu souběh akcí a ta jedna programem , potažmo
> poměrem cena/výkon neobstojí?

Treba nekteri jedou si poradne zatancovat. A druzi proto ze jedou i ti
prvni. A treti treba proto ze si uziji tyden v Nemecku, s prateli . A ti
ctvrti ? treba proto ze pokud uz neco umi muzou si vybrat mezi mnoha z
jejich pohledu i new faces callery.
Vim o lidech co za hranice odmitali jezdit a jeli jen proto ze tam byli
jini nasi :) Treba strach z jazykove bariery
A co se tyce IPAC , nemame tam diky Mrkvickum slevu ? a neni toto duvod ?

Pyro