[Square] Jak zlepsit Ferris Wheel Party -reakce Videnaku, nahravky

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pátek Červen 17 13:13:18 CEST 2011

A kdyz teda narikas ze neprijeli ani lidi z Brna tak mam dotaz. Kdy na
nejakou moravskou akci prijel nejaky rakusak ? Strazek je po devaty
nikdy nikdo, jsou tu 3 relativne funkcni kluby nikdy nikdo ( krome
navstev na classe )
Nebo je to z Brna do Vidne bliz nez z Vidne do Brna ?
Pyro