[Square] Jak zlepsit Ferris Wheel Party -reakce Videnaku, nahravky

Čtvrtek Červen 16 19:05:19 CEST 2011

K finance: da se samozrejme nabidnout studentske slevy. Jak pozoruji vlastni
studenty, tak maji o dost vic penez nez ucitelu, protoze jejich brigady jsou
lepe zaplacene nez prace v skolstvi, ale to uz je jina debata. A aspon na
mensi akci se da domluvit na to, ze vstupne bude celkovy vydaj deleno poctu
ucastniku. Ze kdyz prijede tech lidi mene, kazdy bude platit vic a naopak.
Jessica