[Square] Dancing of the Rose a Ferris Wheel

jenda na kalenda.cz jenda na kalenda.cz
Pondělí Červen 20 22:16:17 CEST 2011

  ----- Original Message -----
  From: Scobak
  To: Konference o Square Dance ; Jan Beran
  Sent: Monday, June 20, 2011 9:08 PM
  Subject: Re: [Square] Dancing of the Rose a Ferris Wheel

>Kdyz tak nad tim premyslim, napada me jeden hendikep, ktery maji. Vlastne dva.

>Prvni je, ze jsou to casto starsi rocniky, nez my. Mene zajimavi ze socialniho hlediska (mensi ochota je videt, mensi pocit spolupatricnosti).

Blbnu, Jirko, se vsema rocniky. To ovsem neni smerodatne, neb patrim take mezi ty postarsi.

>Druhy je, ze neumi (az na jednu vyjimku) cesky. Pokud nekteri nasi neovladaji anglictinu nebo nemcinu, nepokecaji si, neseznami se, atd. To jsou jejich nevyhody. Nemyslel jsem si, ze budou podsta! tne, ale jsou.

Vis Ty co, at si z toho nic nedelaji, ja zase neumim Rakousky.

Byl jsem tam predloni. Jejich handicapem je, ze maji prilis velkou kupni silu, a brzy odchazeji spat domu. Jeste ze se dalo afterpartiovat s Nemcama   ;o)

ml.j., o.k.

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 6169 (20110531) __________

http://www.eset.cz