[Square] Dancing of the Rose a Ferris Wheel

Úterý Červen 21 12:17:35 CEST 2011

O tom, ze mnoho ceskych tanecniku mnoho cizim jazykem nenamluvi, jsem je uz
upozornila. Na to, ze bychom je diskriminovali kvuli veku jim vubec nehodlam
zminit, My tady v Ceskoslovensku se zrejme moc casto nedivame do zrcadla.
Starneme take a ti novi prichazejici do nasich klubu byvaji ted tez ve
strednim veku, uz je mene tech vysokoskolaku. Jeste ze "nase" deti tancuji a
ze prace vedoucich country krouzku po skolach pusobi, ze pribyvaji i mladi
squareari. Jessica