[Square] Kdo pozde chodi...

Pondělí Březen 21 13:01:43 CET 2011

Priznavam se, ze jsem na tom lepe, protoze jsem ranni ptace a vstavam a
funguji bez ohledu na to, kdy jsem sla spat.

To, ze lide jedi behem tanecni vyuky je jejich vec. Ale vetsinou u toho i
mluvi a to rusi.

Souhlasim s Tebou v tom, ze zpozdeny zacatek v patek vecer se da snest.
Varianta 3 by mela platit pro vyuku. Mozna, ze by melo byt od 9 volne
tancovani dokud nedorazi vsichni a pak opakovani vyuky, ale to nepomuze tem,
co prijeli z dalky a museji odjet v cas, aby se dostali opet domu. Jessica