[Square] Kdo pozde chodi...

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Středa Březen 23 10:32:35 CET 2011

Matyáš Brenner wrote:

> No... a nakonec prijde dalsi casozrout. Tim jsou pozdni prichody
> tanecniku. Na ty jsem take nucen rezervovat 15 az 20minut. Takze na to,
> abyste se naucili choreografii a techniku nam zbyva neco malo pres 2
> hodiny.
>
> Nekteri z vas mozna budou namitat, ze tech poslednich 20min na pozdni
> prichody je zbytecne... ze bych take klidne mohl zacit bez ospalcu.

   Problem pozdnich prichodu se tyka temer bez vyjimky rannich bloku -
na dostavnickych nalejvarnach existuje jeste jedna naraznikova zona -
rozcvicka. Na druhou stranu je mozne, ze prave rozcvicka je tou casti
bloku, kvuli ktere leckdo prijde pozde, protoze si rekne, ze ji
nepotrebuje...

> [...]
> tomu bylo v nedeli rano, mne prijde proste spatne. Samozrejme bych mohl
> zacit povidat jen tak pro sebe do prazdne (az na nejake male epsilon)
> telocvicny. Proc bych ale neco takoveho delal? Ja ten workshop vazne
> neucim sebe, ale vas... tanecniky. Povidat si tedy neco do prazdneho
> salu jiste uznate, ze neplni ten spravny efekt. Dokonce to efekt neplni
> ani tehdy, kdyz jsou v hale zminene 3 pary z (priblizne) 22. Omlouvam
> se, jestli nekomu krivdim, ale na nalejvarne jsem zaznamenal 2 pary,
> ktere opakovani ani vyuku nepotrebovaly - jiste ne 20.

   Tohle naprosto chapu. Na druhou stranu to lze formulovat tak, ze mas
na vyber, zda osidit ty, kdo prisli se zpozdenim nebo ty, kdo prisli vcas.

> [...]
> Prijde me to ale skoda kvuli vam, tanecnikum. Cas workshopu (a
> jakehokoliv jineho bloku) je cas, ktery je venovan tanecnikum, ne
> ucinkujicim. Ti tam jsou pro vas a meli by se snazit vas po celou dobu
> trvani bloku bavit a neco vas naucit. O tuhle moznost se ale vlastne
> okradate sami (ovsem jako skupina lidi - ne jako idividualni pary).
> Samozrejme nebudu cekat, az se v sale sejdeme vsichni. Pro tri pary z 22
> ale s vyukou nezacnu. Kdyby za mnou nekdo z tech 3 paru prisel, ze by si
> rad workshop, nebo cokoliv jineho zatancoval "na necisto", urcite bych

   Ano, tohle je vyborny napad - a to bez jakekoli ironie. Jenom bych
navrhl malou modifikaci: zkus to tem lidem nabidnout. Preci jen neni
kazdy tak oprskly, aby si prisel rict. Nevic si mohou myslet, ze by te
takova zadost od nich mohla obtezovat, a to nechteji.
   Nejsem si ale jisty, do jake miry by to bylo resenim celeho problemu;
ten workshop nebo opakovani bys stejne musel projit cely... Nicmene
pokud by lidi vedeli, ze i pred faktickym zacatkem si mohou
problematicke pasaze projit, asi by to nejake zkraceni prineslo.

> Kde je ta spravna hranice? To je dost slozita otazka. Ja ji mam
> nastavenou tak, ze kdyz je v sale dost lidi na to, abych se v nem nebal,
> tak zacnu. :-)

   Aho, takze to cele je jen o tom, naucit te, jak se nebat sam v
prazdnem sale? :-D

> Jak je videt, Cesi jsou velmi pohodlny narod. V Eringerfeldu ani Chamu
> jsem nic takoveho nezazil. 5 minut pred zacatkem bloku uz jsou tanecnici
> zpravidla na miste a cisti si boty. :-)

   Ono je to mnohem horsi... Zazil jsem (a ano, obcas je to i muj
pripad) lidi, kteri na akcich v zahranici jsou na parketu vzdy v
predstihu, a na akcich u nas temer vzdy se zpozdenim.

> Na rozloucenou bych rad poznamenal, ze pokud mate nejake poznamky k
> wokrkshopu (i jinemu bloku), je nejefektivnejsi resit takove veci s tim,
> kdo ucinkoval a to na miste.

   Sice se zpozdenim, ale preci jen jednu reakci na tvuj workshop mit
budu: dobra prace, chlape. Rumba se mi libi, a to, jak jsi ucil, snad
jeste vic.