[Square] Kdo pozde chodi...

Jessica Jayne Maertin yentajjm na gmail.com
Středa Březen 23 08:25:06 CET 2011

Mam radost z toho, ze jsem rozproudila tak bourlivou diskuse :-) V nedele
rano jsem opetovne chodila na parketu kontrolovat, zda uz stoji na podiu
cuer a nikoho jsem tam nespatrila.

Priste budu vedet, ze musim zjistit, kdo ma cuerovat a s klidnem svedomim mu
prerusim snidane, protoze, kdyz je ochotny odpovedet na dotazy
jednotlivcu behem prestavek, tak proc ne behem casu, ktery podle planu ma
byt venovan vyuce?

K zacatku bloku ani predtim jsem nikomu z ucinkujicich neupozornila na to,
ze muj tanecnik, ktery prijel az ze Stuttgartu (jiste, mohl odjet pozdeji,
ale musel by si zaplatit ubytovani v Praze, prijet pozde do prace v pondeli
atd) potrebuje stihnout vlak.

Ale chtela jsem upozornit vsechny vseobecne na to, ze muze byt nekdo mezi
tanecniky na jakemkoliv akci, ktery musi odjet vcas. Stava se, ze lide
prijedou z velke dalky a ja k takovym nadsencum mam uctu.

Ze poskozeny bude i dobra duse, ktera meho tanecnika dobrovolne autem odvezl
na autobusovou zastavku, mi doslo bohuzel az potom.

Blahove jsem predpokladala, ze vyuka zacne vcas a pak jsem stale cekala, ze
to co chvili zacne.

Stezovala jsem se organizatorum a ucinkujicim o sve situace pote, jak uz
bylo pozde to napravit. Za Matayasem jsem pravda nesla, vim, ze jsem mluvila
s Rostou a jeste s nekym, to si uz presne nepamatuji. Ale proto, ze jsem se
stezovala primo na miste primo tem dotycnym, proto jsem se tady obratila
pouze na tanecniky.

Nebo jak jinak je oslovit? Mela jsem osobne obchazet spacaky a vyhodit?
Myslim si, ze jako host nemam na to ani pravo.

Ja bych jako ucitelka zacala ne podle poctu na parkete, ale podle toho, koho
vidim cekat. Kdyz vidim, ze lide, co cekaji, jsou prave ti, co vyuku
potrebuji, tak bych je nabizela aspon individualni doucovani dokud ostatni
neprijdou. Delam to tak ve vlastnim klubu a take v praci. Netrestam ty, co
prisli vcas (nebo prisli vubec) za to, ze je jich malo, nebot oni za to
nemuzou.

Kdyz v ramci akce bych naopak videla, ze dlouho snidaji lide, kteri uz davno
vse umi, tak bych to take neresila. Take poznavam, kdo sedi proto, ze uz
nemuze. Takovy prehled a postreh verim, ze maji i nasi cueri.

Jessica