[Square] Kdo pozde chodi...

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Středa Březen 23 12:35:33 CET 2011

Antonín Michal wrote:

> Klidne jsem se mohl urvat od bufetu a jit posilat lidi na plac, ...
>
> (Mohl jsi to udelat taky.)

   Ano, tuto vytku plne prijimam. S malou vyhradou: pokud bych to
udelal, patrne bych riskoval, ze by mi nekdo z organizatoru vytknul, ze
se pletu do veci, do kterych se plest nemam.

> tanecnici dovedi, ze neco bylo spatne, nebo kdyz se jim vse
> prizpusobi?
>
> Kde je vetsi sance na pozitivne prijatou zmenu - kdyz se lidem udela
> problem, nebo kdyz se zabrani jeho vzniku a lidi se upozorni na
> riziko?

   Vim, kdy je vetsi sance na zmenu, ale vim tak, ze nebude prijimana
prilis pozitivne.

> No tak, ze hranice mezi opakovanim a Last Dance je priblizna, to je
> davno zname.

   Zjevne ne tak dostatecne, jak jsme se domnivali.

> - cuer je sice pripraven, ale nema tanecniky na place, ...
> Nebude se stavat, nebo aspon se tomu pokusim branit, slibuji.

   Pokud k tomuto dojde, je to jiste aspon castecne pozitivni dusledek.

> A on tam je? Ja to fakt nevim, a pokud ano, nevim, jestli s adresou,
> kterou cte.

   Ted uz to vime jiste, protoze reagoval.

> Ehm..nikoli. Tva odpoved znela  "Ano, vzhledem k tomu, ze Rosta na
> maily do konference obcas reaguje, na konferenci zjevne je." Kdepak
> minimalne...dalsich otazek netreba, o nikoho jineho Ti zjevne neslo.

   Mas pravdu, neslo. O Rostovi jsem vedel, o Matyasovi ne. Proto jsem
jako priklad, ktery odpovida na tvou otazku (prelozenou do sveta
vyrokove logiky: Mejme mnozinu cueru, kteri vedli nedelni opakovani.
Dale mejme mnozinu ucastniku teto konference. Je prunik techto mnozin
neprazdny?) uvedl Rostu. O Matyase jsem se v tu chvili nezajimal - pro
zodpovezeni otazky to nebylo nutne. Jako clovek logicky uvazujici to
jiste akceptujes.

> Ne ze by to bylo prekvapive, ale zacina to byt...nevhodne?

   Co? Ze pokud vim, ze clovek X je odpovedi na otazku tak, jak je
polozena, uvedu to? Nebo mas pocit, ze mi jde vyslovne o Rostu? Pak te
musim upozornit, ze se mylis.

   Damy a panove, obavam se, ze puvodne potencialne uzitecna debata se
zvrhava v ponekud osobni prestrelku. Nemam zajem v teto prestrelce
pokracovat, alespon ne na verejnem foru. Na druhou stranu jsem citil
potrebu uvest na pravou miru toto napadeni, abych nebyl podeziran z
toho, ze je pravdive.
   Verim, ze z Michalovy strany slo o nestastny ulet, ktery si sam
uvedomi. Proto nechci dale tuto zalezitost nijak komentovat.

   Nicmene se mi dostalo upozorneni, ze pravdepodobne jen malokdo z vas
zna pane Capkuv text, ktery jsem citoval drive. Proto zde prislusny
uryvek: "Imago je figura šestá. Záleží v tom, že se místo odpůrce, jaký
skutečně je, podvrhne jakýsi světu nepodobný hastroš, načež se tento
hastroš polemicky vyvrací. Například polemizuje se s něčím, co potíraný
odpůrce nikdy neměl na mysli a nikdy v tom smyslu neřekl; dokazuje se
mu, že je pitomec a že se mýlí, na jakýchsi tezích, které jsou opravdu
pitomé a mylné, ale nejsou jeho." Cely text najdete napriklad na adrese
http://cs.wikisource.org/wiki/Marsyas_čili_na_okraj_literatury/Dvanáctero_figur_zápasu_perem_čili_příručka_písemné_polemiky

   Omlouvam se vsem, koho jsem se jakkoli negativne dotkl, nebylo to mym
zamerem.