[Square] Kdo pozde chodi...

Antonín Michal Antonin na epholding.cz
Středa Březen 23 11:13:09 CET 2011

>    Nic takoveho jsem, doufam, nenapsal. Pokud ma slova byla mozno vykladat timto zpusobem, omlouvam se, a vyslovne tento vyklad oznacuji za nespravny. Jenze... Pokud se stane, ze vetsina lidi da prednost tomu, ze zacatek obetuji,
> vyucujici snadno podlehne dojmu, ze je potreba pockat. Dusledek je pak zrejmy - otraveni jsou vsichni.

A prave v tomto okamziku jsme mohli a meli zasahnout my. Neudelali jsme to. Jak uz jsem psal v reakci na Jessicu, tuhle vytku (i kdyz ona ji tak nevyslovila, mela na ni pravo) za sebe prijimam.
Klidne jsem se mohl urvat od bufetu a jit posilat lidi na plac, vetsina jich byla do deseti metru od nej a dost mozna ani neregistrovali, ze jsou uz ted ocekavani jinde. Klidne jsem mohl jit za Matyasem a navrhnout mu, at spusti rozcvicku, ze mu to tam ty lidi pritahne/mu je tam pritahnu, nebo at se chopi mikrofonu a lidi si zavola. A pokud bych zjistil, ze vetsina tech "opozdilcu" proste rezignuje nebo jim nefunguji nohy, mohl jsem to Matyasovi rict s tim, ze ma zacinat pro tu dosud pohyblivou hrstku. Neudelal jsem to, je to moje chyba, budu si na to davat vetsi pozor.

(Mohl jsi to udelat taky.)

>    Ne, nedostanes. Ale kdy je vetsi sance na zmenu - kdyz se ti tanecnici dovedi, ze neco bylo spatne, nebo kdyz se jim vse prizpusobi?

Kde je vetsi sance na pozitivne prijatou zmenu - kdyz se lidem udela problem, nebo kdyz se zabrani jeho vzniku a lidi se upozorni na riziko?

>    Doporucuji zapamatovat si toto Michalovo prohlaseni - bude pouzito dale.

Neni to prohlaseni, je to muj dojem ohledne situace (viz "zjevne"), ale to je jedno.

>    Tedy Jessica mela prijit se ujistovat, ze tanecni program pojede podle planu? Jiste, predeslo by to problemu s vynucenym odjezdem pred koncem opakovani, ale logiku bych v tom nehledal.
>    Ano, zpetne vidime spoustu reseni, ktera se dala udelat - ale po bitve je, jak znamo, kazdy nejmene generalem.

No tak, ze hranice mezi opakovanim a Last Dance je priblizna, to je davno zname. Pokud mi z nejakeho duvodu zalezi na opakovani konkretni figury a soucasne vim, ze specham, co mi udela otevrit usta? Nemusim, jiste...ale pokud to udelam, usetrim si problem.

>   Pamatujete si Michalova slova, na ktera jsem upozornil o kousek vyse?
> Napsal "v pozdejsim zacatku nebyl problem, protoze se proste ukousl kus Last dance". Tedy napsal totez, co ja.

Nikoli. Napsal jsem, ze Rosta nebral jako problem, ze mu opakovani konci o neco pozdeji, protoze proste ubral z Last Dance. O pozdejsim zacatku ani slovo, s tim totiz Rosta nemel nic spolecneho. Vedle.

>    Vidim jen ctyri potencialne mozne duvody:
> - cuer je opozden; nestalo se (Matyas tam poletoval vcas, byt podle Jessicina tvrzeni nikoli na podiu)
> - organizacni zadrhel vynucujici si pozdejsi zacatek (potopa na parketu, Napoleonova vojska prochazejici Jirikovicemi, invaze Martanu); o nicem takovem nevim, a i ty jsi se neprimo zminil, ze takovou informaci nemas
> - cueruv rozmar alias mne se proste nechce; z toho Matyase podezirat nehodlam
> - zpozdeny nastup tanecniku; k nemu doslo
>
>    Pouhou eliminaci duvodu, ktere evidentne nenastaly, jsem dosel k tomuto zaveru.

- cuer je sice pripraven, ale nema tanecniky na place, tak ani neleze na podium tanecnici jsou sice uz vzhuru, ale snidaji nebo se probiraji a nedojde jim, ze uz je devet, nikdo jim to nepripomene, ani organizatori, ani cuer ktereho na podiu nevidi, ani dav valici se na parket, ktery tuhle ulohu obvykle sehraje, a tak vlastne cekaji jedni na druhe... coz je presne to, k cemu doslo, obavam se. Nebude se stavat, nebo aspon se tomu pokusim branit, slibuji.

>    Minimalne jednu jeho reakci na mail do konference mam v mailboxu.
> Obcas reaguje na konferencni maily mimo mail. Z toho se mi jevi, ze na konferenci je.
>    Mimo to se staci podivat do seznamu ucastniku konference.

A on tam je? Ja to fakt nevim, a pokud ano, nevim, jestli s adresou, kterou cte. Vim, ze pokud chci, aby si neco z konference precetl, musim mu to poslat. Mozna na to pak nekdy reaguje osobne, pokud vim, do konference ne.

>    Tva otazka znela: "Je nekdo z tech, kdo v Jirikovicich v nedeli vedli opakovani, vubec na konferenci?" Na tento dotaz jsem ti odpovedel: ano, minimalne Rosta. Dalsi otazky?

Ehm..nikoli. Tva odpoved znela  " Ano, vzhledem k tomu, ze Rosta na maily do konference obcas reaguje, na konferenci zjevne je." Kdepak minimalne...dalsich otazek netreba, o nikoho jineho Ti zjevne neslo. Ne ze by to bylo prekvapive, ale zacina to byt...nevhodne?

MA