[Square] Pozdní začátky

Středa Březen 23 17:46:27 CET 2011

Ano, ucim i 2 studenty, kdyz prijdou vcas a ostatni ne. Neopakuji to za
jejich cas, ale zpozdilce museji prijit na konzultace jindy. A necekam na
ne, protoze nemuseji vubec dorazit.

Opakovani povazuji za cast vyuky.

Ted vim, ze kdyz chci, aby urciti ucinkujici se me venovali podle rozpisu,
kdyz budu v mensine, musim o tom aktivne zadat.

Kdyz naopak sama budu chtit neprijit na urcity blok nebo neprijit vcas,
oznamim to ucinkujicimu predem, abych sla prikladem.

Uz jsem tu psala, ze muj tanecnik by zustal dele za cenou, ze by musel
zaplatit hotel v Praze a mit zpozdeni do prace v pondeli rano. Stuttgart
neni Olomouc.

Ted ctu, ze vlastne prisel o jive, ktery byl navic.

Pro kompletnost, tanecnik mi napsal, ze byl celkove spokojeny s akci.
Jessica