[Square] Podekovani (Prachatice) i zamysleni

Pondělí Květen 30 13:07:02 CEST 2011

Zdravim vsechny, chtela bych otevrit diskusi na temate co nadelat s tim, ze
lide slibuji ucast na akci a pak neprijedou.

Akce na Prachaticich minuly vikend byla temer dokonala. Sikovni calleri,
mili tanecnici (a hezky pohled na ne :-)), pocasi nam pralo behem taboraku,
krasne historicke mesto, vzduch, priroda a voda po sumavsky, zpev u kytary,
domaci dobrutky donesene mistnimi, proste vse, co se stava v Prachaticich
jiz tradicni...

To slovo, "temer" tam vlezlo nikoliv chybou organizatoru, pripadne se
organizatori lamali hlavou nad tim, v cem udelali chybu oni, ale ja na to
rekla "Chyba neni v Tobe, ale v Dobe..." je tomu skutecne ale tak? Co muzou
organizatori akce delat pro to, aby lide nejezdili na akci podle hesla
"Sliby chyby" anebo, jak si domnivam "Slipy chybi" cili nekdo jiny by se mel
za to stydet, ze se tam pocitalo s o mnohem vetsi pocet lidi a to hlavne z
blizkeho okoli, my, co jsme to meli daleko, jsme prijeli :-)

Ja jsem take byla v pokouseni nejet, v patek se konala muzejni noc i
kostelni noc a hudebni konference v Olomouci, uz jsem z cestovani i unavena,
ale rekla jsem si, slibilas a pojedes. Nelituji, ale...

navrhla jsem organizatorum, ze by povinna zaloha byla dobre reseni (pritom
sama nikdy nechci platit zalohy :-), oni zas, ze plesy nalakaji lidi
tombolou, ze by mohli take zavest tombolu jako lakadlo...anebo dat slevu
tem, co se skutecne objevi (tento napad se mi libi :-))

Co si myslite Vy? Jessica