[Square] Podekovani (Prachatice) i zamysleni

Úterý Květen 31 09:39:40 CEST 2011

Ahoj,Bohouse, domnivam se, ze jsem se pod sebou podepsala, nejsem
organizatorkou akce v Prachaticich, nybrz clovek, ktery investoval dost casu
a penez do toho, abych ucastnila akci, na kterou jsem sliblia ucast i
presto, ze se take objevily jine lakave moznosti, presto ze jsem byla
unavena. Akce, ktera se nakonec konala, byla dost odlisna od akce, na kterou
jsem se hlasila a to prave proto, ze velke mnozstvi lidi neprijelo. Pokud
lide dali vedet organizatorum v posledni chvili (co si myslim, ze udelali)
tak to by mne uz nepomohlo, ja jsem uz byla na ceste. Jessica