[Square] Podekovani (Prachatice) i zamysleni

Miloslav Malý mm na chello.cz
Úterý Květen 31 08:34:04 CEST 2011

Myslim si, ze nad timto neni zapotrebi se moc zamyslet. Staci si uvedomit
par veci:

1)      Akci je hodne

2)      Tanecni zakladna znacne proridla

3)      Akce jsou v konecnem souctu drahe a penez se zacina nedostavat,
tudiz si dnes lidi vice vybiraji a financni stranka pri vyberu hraje velkou
roli

4)      Prachatice jsou dost stranou, takze v blizkem okoli maji tusim jen
dva kluby, jejichz clenska zakladna na akce prilis casto nejezdi

(Ne)Ucast na akcich je dana dobou a s kvalitou organizace to tak moc
nesouvisi. Ostatne i letosni Rainbow melo s ucasti ceskych tanecniku dost
problem a to i pres to, ze tato akce ma velmi dobrou povest, tradici,
vynikajici callerskou sestavu, kvalitni organizaci, kvalitni zazemi a
doslova spickovou dostupnost.

Zvykejme si, lepsi to uz nebude.

Miloslav Maly