[Square] Podekovani (Prachatice) i zamysleni

Úterý Květen 31 10:02:03 CEST 2011

Souhlasim s Tebou, ze zpusob co ma PACka je v tomto smeru idealni, je hned
jasne, zda ten clovek chce prijet urcite nebo jen mozna a take muze psat, ze
neprijede vubec. Myslim si, ze je ten system i uspesny, i kdyz duvody pro
uspech PACky nebude pouze v systemu prihlaseni. Jessica