[Square] Podekovani (Prachatice) i zamysleni

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Květen 31 09:59:17 CEST 2011

Jessica Jayne Maertin wrote:
> Jen bych prosila tanecniky, aby byli ohleduplnejsi a pokud nevedi urcite, ze
> pojedou na akci, tak at to neslibuji.

    To je otazka. Nektere akce by radeji privitaly i ne-definitivni
prihlaseni (podivej se na Milovy akce s "jedu mozna"). Obavam se, ze
jakekoli obecne reseni nutne narazi na pripad, kdy neplati.

> At reknou na plnou hubu, "ano, prijdu, ovsem jakmile se dovim o akci jeste
> lepsi pro mne, tak na Vasi akci neprijdu".

    Pokud se prihlasuju na akci, nikdy nevim, jestli tam naprosto jiste
budu. Muzu onemocnet, muzu byt neplanovane povolany do prace, muzou me
unes martani. Ano, a nebo dostanu na stejny cas nabidku, ktera se neodmita.
    Pravidlem by pak melo byt to, ze jakmile se to dovim, davam
organizatorum vedet.