[Square] PAC

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Úterý Říjen 4 10:05:03 CEST 2011

Zdravim vsechny,

ne ze bych chtela byt oskliva, ale me ajtacke srdce mi neda. Uz jsem to
nekomu psala soukrome.

Prosim pokud odpovidate soukrome, zkopirujte si do adresniho radku (Komu)
mail dotycneho. Soukroma korespondence tezko zajima celou konferenci
(neznama Sono, nic ve zlym) a hlti nam to maily (teda aspon takovym ajtackym
uchylum jako ja, co maji desitky mailu denne).

Patri to mezi zakladni pravidla netikety (chovani na siti), ackoliv chapu,
ze se obcas clovek uklepne a omylem posle zpet do konference vsem (tez se mi
obcas stane).

Nicmene Milovi jsem soukrome podekovala za napad PACku pripomenout.

Lenka Suchankova