[Square] PAC

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Říjen 4 11:44:57 CEST 2011

Lenka Suchánková wrote:
> Zdravim vsechny,
>
> ne ze bych chtela byt oskliva, ale me ajtacke srdce mi neda. Uz jsem to
> nekomu psala soukrome.
>
> Prosim pokud odpovidate soukrome, zkopirujte si do adresniho radku (Komu)
> mail dotycneho. Soukroma korespondence tezko zajima celou konferenci
> (neznama Sono, nic ve zlym) a hlti nam to maily (teda aspon takovym ajtackym
> uchylum jako ja, co maji desitky mailu denne).

    Me ajtacke srdce spise krvaci u toho, kdyz se nekdo v odpovedi na
mail naprosto neobtezuje odmazat nepodstatne casti textu (jako jsi
predvedla ty). To, ze si nekdo neuvedomi, ze nejde o mail zaslany
osobne, ale do konference, se skutecne muze stat. Ano, muze to byt
obtezujici, protoze se tim zvysuje provoz, ale ono je to zpravidla
neprijemne hlavne tomu, komu se to povedlo takto odeslat. Zejmena pokud
pisu o necem, co nema byt urceno vsem.