[Square] PAC

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Úterý Říjen 4 15:34:49 CEST 2011

Ahojky
nechci se dohadovat nad drobnostmi, ale naopak v mnoha konferencich rada
prispevovatelu zada, aby nebyly odmazavany predchozi casti mailu. Takze
sorry, to, co ty povazujes za prestupek, zas rada lidi vyzaduje - a ze jsem
clenem mnoha konferenci :-).

Nicmene stejne tak bychom mohli rozebirat, zda je slusnosti se pod mailem
podepisovat nebo ne a bylo by to nekonecne.
Psala jsem hned v prvnim mailu, ze to nemyslim ve zlym. Taky me kdysi v
konferencich obdobne napominali napr. linuxari, ze je neslusne pouzivat
cestinu, kdyz nevim, jake kodovani ma protistrana (v devadesatych letech
atd.), taky me leccemu dobremu ty komentare naucily.

Pripadnou dalsi odpoved prosim na soukromy mail - at pro zmenu nehltime
schranky oba :-).

Lenka