[Square] Adresáře klubů

Milos Sterba mister_2002 na volny.cz
Čtvrtek Září 29 14:52:36 CEST 2011

Ahoj,
Ještě malou poznámku k adresářům klubů.

Kolik jich vlastně máme?

Na známé adrese

http://www.square.cz/czclubs.html

jsou uvedeny domovské stránky českých a slovenských klubů, které poskytují
stejnou informační hodnotu jako záložka u webovské stránky Lariat (totiž
webovské stránky jednotlivých klubů). Oba adresáře jsou závislé na tom, co
je uvedeno na těchto klubových stránkách, respektive jak jsou aktualizovány.
Adresář Lariatu je ovšem mnohem rozsáhlejší (má více klubů, včetně dětských
skupin).

Adresář Michala + Medvěda je (alespoň pro mne) uživatelsky příjemnější (u
jednotlivých klubů přečtu ihned potřebné základní údaje, aniž bych se musel
"proklikávat" webovskou stránkou). U mnoha klubů jsou však údaje z roku
2006. Platí stále ještě? Proto je dobře, že se provádí aktualizace.

Mimochodem: každý seznam začíná jiným klubem, další komparaci jsem raději
neprováděl.

Zdravím všechny		Miloš

-----Original Message-----
From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On Behalf
Of square-request na square.cz
Sent: Wednesday, September 28, 2011 12:00 PM
To: square na square.cz
Subject: Square Digest, Vol 83, Issue 15

Příspěvky do konference  Square zasílejte na adresu:
	square na square.cz

Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
	http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square
nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
adresu
	square-request na square.cz

Správce konference můžete nalézt na adrese
	square-owner na square.cz

Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
rozumnějšího než je: "Re: Contents of Square digest..."

Dnešní menu:

   1. Re: [Akce] Aktualizace adresáře (Scobak)
   2. Re: Blueberry Open Air na sv.Vaclava (Scobak)
   3. Aktualizace adresáře klubů (David Dvorak)
   4. Re: [Akce] Aktualizace adresáře (karcci na centrum.cz)
   5. Re: Aktualizace adresáře klubů (Miloslav Malý)
   6. Re: Aktualizace adresáře klubů (Petr Dusek)
   7. Re: Aktualizace adresáře klubů (Miloslav Malý)

Message: 1