[Square] Adresáře klubů

Miloslav Malý mm na chello.cz
Čtvrtek Září 29 16:23:01 CEST 2011

> Ahoj,
> Ještě malou poznámku k adresářům klubů.
>
> Kolik jich vlastně máme?

Osobne vim celkem o ctyrech adresarich.

A) http://www.square.cz/czclubs.html
B) http://www.lariat.cz/index.php?akce=kluby
C) http://www.bayercz.com/SquareDance/kluby.php?lang=cz
D) http://www.ryengle.cz/centrum.asp

Nevim kdo aktualizuje adresar A, ale tento adresar je celkem funkcni.
Adresar B aktualizuji ja a to zcela pravidelne. Posledni aktualizace
probehla pred tydnem. Zpusob aktualizace probiha budto tim, ze se podivam
zda je funkcni odkaz a pak se podivam primo na dotycne stranky, kdy byly
naposledy aktualizovany. Pokud je posledni aktualizace dotycnych starsi nez
rok, zaslu dotaz mailem nebo primo zavolam a overim si, zda klub funguje.
Nekteri pritomni na teto konferenci to mohou potvrdit, neni to tak davno, co
jsem je s timto otravoval. V celem adresari mam momentalne jen 4 polozky,
ktere se mi jevi jako sporne a budou jeste overeny. Adresar C je
aktualizovan nyni. Adresar D je v naprostem rozkladu, neplati tam snad
polovina informaci.

> Adresář Michala + Medvěda je (alespoň pro mne) uživatelsky příjemnější
> (u
> jednotlivých klubů přečtu ihned potřebné základní údaje, aniž bych se
> musel
> "proklikávat" webovskou stránkou). U mnoha klubů jsou však údaje z roku
> 2006. Platí stále ještě? Proto je dobře, že se provádí aktualizace.
>
> Mimochodem: každý seznam začíná jiným klubem, další komparaci jsem
> raději
> neprováděl.
>
> Zdravím všechny		Miloš

Zcela nepochybne by bylo idealni mit vsechny udaje naservirovany tak, jako
je ma adresar Michala + Medveda. Bohuzel, prave toto mnozstvi udaju
zpusobuje, ze adresar velmi rychle zastarava a prestava byt funkcni. V
podstate se da rici, ze udaje starsi jednoho roku je nutne kompletne
proverit, protoze mnohe z nich jsou jiz neplatne. Takze stejne nakonec
nezbyva nic jineho, nez se podivat primo na konkretni klubove stranky.