[Square] Krasne Vanoce vsem, co znam :-)

frankvlcek na seznam.cz frankvlcek na seznam.cz
Úterý Leden 3 11:52:32 CET 2012

Mila Lenko, mily Vladimire a vsichni, kdoz posilate privatni
pozdravy a prani na tyto SD konference:

nezlobte se, ze na to znovu upozornuju, ale obe txto konference
nejsou urceny k zasilani pozdravu a prani, i kdyz treba minenych
srdecne a uprimne. Chod obou konferenci ("Square" i "Akce") stoji
cas a penize dobrovolniku, kteri to delaji pro nas, tanecniky SD a
RD, zdarma a ve svem volnem case. Uz jenom kvuli tomu neni docela
vhodne je vyuzivat k prezentovani soukromych veci, at uz jsou
mysleny sebelepe.
Samozrejme se neda vyloucit, ze se clovek "uklikne" a zasle neco na
konferenci omylem. Je to nepozornost nebo nevedomost, ze nelze
pouzit menu "ODPOVED", nybrz je nutno rucne zadat adresu toho, komu
chci e-mailovou odpoved poslat. Tady je tolerance na miste. Ale
poslat vedome prani vsem na konferenci asi uz na miste neni: my
vsichni vime, ze nam prejes vse nejlepsi (nedovedu si predstavit, ze
bys nam pral vse nejhorsi...), takze proc s tim extra chodit na
konferenci?
Ta je tady proste od toho, abychom si vymenovali názory na otazky
tykajici se tancovani, provadeni figur, ujasnovani jejich definic,
nazory na Specialy, pochvala nebo i kritika poradatelu, calleru,
tanecniku, rady kolem oblekani, cestovani, propagace specialu a
podobne souvisejici zalezitosti. I ty, nekdy nekonecne, diskuze na
ruzna temata souvisejici s SD a RD k tomu patri, coz sice nekomu
leze na nervy, ale od toho je tu prece ta druha cast konference -
"Akce", kde se ty diskuze nevedou a kde jsou v podstate jen
informace.
Mozna je muj pohled moc zuzeny, mozna budu oznaceny za puristu,
mozna tento muj nazor spusti dlouhou diskuzi, ale ja se proste
snazim ctit a dodrzovat pravidla, ktera dali teto konferenci do
vinku jeji autori.

Frantisek Vlcek
Bernemer Squeezers SDC Frankfurt am Main