[Square] Krasne Vanoce vsem, co znam :-)

Vladimir Pach lupus na post.cz
Úterý Leden 3 16:53:40 CET 2012

Ahoj.

Tato konference, má pomáhat v šíření informací. Na tom se s tebou shodnu.
Použil jsem tlačítko "Odpovědět". To že pro mail z této konference funguje jinak, jsem nevěděl.
Nebo si myslíš, že jsem to záměrně poslal všem?
Pokud se mám bát odpovědět na vánoční přání, které mi přijde, tak raději tuto konferenci opouštím.

Vladimír

ps.: všem ostatním se omlouvám za spam.