[Square] Traveller's booky - lonske a letosni

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Leden 3 13:52:40 CET 2012

      Ahoj.

    Stejne jako v minulych letech je i letos na prelomu roku ten spravny
cas napsat mi, kolik akci jste za lonsky rok naskladali do svych
Traveller's booku, abych pro vas mohl vyrobit singliky.
    Jako obvykle proto prosim o dva udaje: jmeno, ktere se na singliku
ma objevit, a pocet akci, ktere jste navstivili.

    Stejne jako loni i letos nejaktivnejsi tanecnici obdrzi krome
privesku i diplom, takze poprosim o zaslani vasich informaci co mozna
nejdrive. Nerad bych, aby po rozdeleni diplomu prisel nekdo s jeste
vyssim cislem.

    A na zaver jeste pripomenuti: az mi budete posilat sve informace,
nezapomente bud zmenit adresu prijemce na petr na dostavnik.com nebo mi
psat novou zpravu. Neni nutne zaplnovat konferenci maily urcenymi pouze
pro me. Dekuji.

  PD.

Daląí informace o konferenci Square