[Square] Diky za EC!

Tomas Machalik doug na square.cz
Neděle Červenec 29 22:56:56 CEST 2012

Ahoj,

chtel bych moc podekovat vsem, kdo prijeli do Kladna na European
Convention. Doufam, ze jste si akci uzili, i kdyz nam pocasi pralo mozna
az prilis.

Moc dekuji take callerum a cuerum, kteri se o zabavu starali z podia a
vyzkouseli si sve umeni i v podminkach, na ktere nejsou prilis zvykli :-=)

Me nejvetsi diky patri celemu organizacnimu tymu, ktery se neustale staral
o zdarny prubeh cele akce. Chtel bych podekovat jmenovite kazdemu z vas,
ale dost mozna bych na nekoho nedopatrenim zapomnel, a to bych opravdu
nerad.

Uz pred akci jsem vedel, ze lepsi tym bych si prat ani nemohl, ale z toho,
jak cely vikend vsechno fungovalo a vsechno se okamzite resilo, jsem
ohromen jeste ted - a vsichni ucastnici, kteri se mnou o tom mluvili, to
citili stejne: pro organizatory akce meli jen slova diku a nejvyssiho
uznani.

Preju vam vsem prijemny zbytek leta a tesim se na videnou zase na nejake
"normalnejsi" akci :-=)

Mejte se skvele,

 					Tomas "Doug" Machalik