[Square] EU Convention

František Čermák cermak.frantisek na post.cz
Pondělí Červenec 30 06:49:23 CEST 2012

Ahoj všem.

Připojuji svůj obdiv ke všem pořadatelům, kteří se tak vzorně starali o hosty i účinkující. Počínaje klukama u závory na parkoviště, kde do noci hlídali auta, přes svižně fungující registraci, až po vedoucí hal, lidí hlídajících vstupy a lidí v bufetu.
Toto byli ti se kterými jsem se setkal a vím, že těch v pozadí, neméně důležitých bylo daleko více.
Problémy jsou a čím větší je akce, tím větší je i šance, že nové vyvstanou. Z pohledu hosta a účinkujícího však musím říci, že navenek jsem vůbec žádné nezaregistroval. (Kromě 40°C v hale plus a 50°C v hale C2, kam jsem ze zvědavosti nakoukl.) Za což ovšem organizátoři dost dobře nemohli. Počasí Doug ovlivnit ještě nedokáže. (nedá se totiž ukecat.)
Jelikož jsem však dělal Dougovi chvilku osobního šoféra, nakoukl jsem pod pokličku. Za vše mluví, že mu už v sobotu odpoledne "klekl" ráno nabitý mobil ze všech těch telefonátů co vyřizoval. Vím kolik času, peněz a schopností do toho museli s Janinou vložit a fakt je obdivuji, že do toho šli. Dougu, klobouk dolů! Já osobně děkuji za možnost vystoupit na takto velké akci evropské úrovně. Zajímavá zkušenost.

Franta