[Square] EU Convention

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Pondělí Červenec 30 11:33:41 CEST 2012

Zdravim,

ja bych jen k tomu doktoru dodala, ze krome nej byla na budove 12 sluzba ze
dvou (netancicich) clenu Cerveneho krize, kterou jsme zajistili, a na
budove 34 mely sluzbu na stridacku dve tanecnice, profesi zdravotni
sestricky, jedna primo z chirurgie, pricemz je jeste jistila treti
zdravotni sestricka, ktera prebihala (v ramci jeji pomoci nam
organizatorum) mezi budovami.

Verim, ze i diky nim se na akci nic vazneho nestalo (zname zakon
schvalnosti), na budove 12 jediny problem, ktery resily, byla teplota a
nevolnost jednoho z ucastniku), na budove 345 nevim o zadnem problemu.

Takze i jim dik, hlavne vsem trem nasim devcatum (Mise Janovicove, Zuzce
Jeriove a Jirce Bohate) a nekomu z chlapu (nezlobte se, jmeno si nepamatuju
- Honza Turcan?) moc dekuju za vstricnost a take za privezeni lekarnicek.

Lenka Suchankova