[Square] EU Convention

Zuzana Jeriová yuykity na gmail.com
Pondělí Červenec 30 12:05:11 CEST 2012

Ahojky vsem..

Jen bych chtela trosicku upresnit - ani ja ani Misa Janovicova nejsme
zdravotni sestricky, ale mame za sebou "jen" zdravotnicky kurz prvni
pomoci. Verim, ze diky spolupraci s profi sestrickou Jirinkou a Gabkou
Krupickovou (diky vam obema) jsme to vsichni ucastnici i poradatele
zvladli skvele a bez urazu.

A dodavam, ze na budove 345 byl jediny zasah zdravotnicke sluzby
podani ibuprofenu proti bolesti kolene jednomu zahranicnimu
tanecnikovi... (Diky Spendliku:)

Hezky den.
Zuzka Yuyka Jeriova